2013. április 17., szerda

Biotherm Aquasource Nuit

Nem rég nyertem egy mintát.Nagyon vártam mivel eléggé szeretem ezeket a termékeket.Aztán amikor tegnap kézhez vettem rájöttem hogy én már próbáltam(bár azt hiszem újnak mondják na de kinek mi az új).lehet én vagyok kissé meghibbanva de a fejemet tenném rá hogy már volt egy ilyen krémem.:)
Nem akarok ide reklámszöveget írni mert fölöslegesnek tartom.Inkább az első benyomást mondanám el.

Tegnap este használtam először. Az illata Aqua...ez a tipikusan friss illat..persze nem víz mert hogy annak nincs illata, a lényeg a lényeg friss illata van.Az állaga géles.Én ezt a fajta éjszakai krémet mindenképp nyárra használnám.Akkor van a legjobban kitéve a bőrünk a napnak és akkor párolog belőlünk a legtöbb víz.Semmiképpen nem rossz a gél sőt.De télre annyira nem tudnám magamon elviselni.De szerencsémre már erősen melegedik szóóóval nincs probléma:) A nagy terméket megvenném-e?Igen! De tényleg csak nyárra.:)
Ti próbáltátok már a termékcsaládot?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése