2013. április 30., kedd

Budapest Imádlak!

Az emberek többsége nincs oda a fővárosért,mert hogy koszos,meg túl sok az ember meg ilyenek...Én viszont Imádom! Van pörgés ezerrel...nem érződik hogy héé hétvége....minden nap buli...egyszerűen imádom ahogy pezseg a város.:) Pénteken utaztam Citadellába  voltam,nyertem ugyanis egy 20 000 Ft értékű vacsorát.Hogy én hogy örültem:)
Elsőnek nem igazán tudtam eldönteni hogy mit egyek,aztán arra jutottam hogy hát oké egyszer van ilyen valami különlegeset.Elsőnek is egy Long Island Ice tea-t rendeltem.Imádom.:) Szeretem a koktélokat.:)
Előételnek egy cézársalátát garnélarákkal.Nos a negyedét ott hagytam mert túl soknak bizonyult:)

Viszont mennyei volt.HUH:)
Aztán jöhetett a második fogás amiről már tudtam hogy legalább a felét ott hagyom(fölösleges volt megrendelni na mind1 :) ) Ami pedig Zöld fűszeres kéregben sült sertésszűz,jóasszony módra.

Nem volt semmi:) Itt már tényleg úgy éreztem ha még egy falatot megeszek akkor visszajön. Így sajnos több mint a felét otthagytam.:( Így utólag nagyon sajnálom!
Közben élő zongora szólt.Mindenki nagyon kedves volt.Ha egyszer még feljutok akkor biztos többet fogok enni.Na meg előtte nem megyek sugárba.Mert hogy ott is voltam.:) Ez a cukrászda....én ott leborultam amikor megláttam mennyi minden van ott.A sok édesség...huuuu. Amit sajnálok hogy egyedül Pesten van.Hát kááár. Én egy epres shaket ittam.és azt kell mondanom nagyba lekörözni a mekiset :D Főleg hogy eddig az volt a favoritom és az egyetlen dolog amit megettem a mekiből.:D Akivel mentem ő meg (huuu nem emlékszem rá..valami szuflé..vagy ilyesmi,ha ti tudjátok írjátok meg:) )

Sajnos nincs több képem.Vacsi után elmentem egy haveromhoz ott aludtam,buliztunk.Jól éreztük magunkat.és őszintén szólva eszembe se jutott fényképezni:D Amit már szintúgy bánok.Viszont azt ismét elkönyveltem magamban hogy én Pesten egy szép összeget ott tudnék hagyni,kozmetikumra,ruhára,édességre,kajára....hát igen...álmodni szabad!




2 megjegyzés:

  1. Én IMÁDOM Pestet! :) Ott nőttem fel és a mai napíg visszavágyom oda, mert ott érzem igazán jól, elememben magam! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen igen detto,Csak én Pécsen nőttem fel de mégis Pestet érzem közel magamhoz:)

      Törlés