2013. április 1., hétfő

Essence parfümök

Amikor megláttam hogy van az Essence-nek parfümje arra gondoltam hogy vajon ez is az olcsó de jó kategória vagy az olcsó és olcsó kategória.:)Azt kell mondanom hogy kellemeset csalódtam.Sőt!Bár természetesen nem tart több napig az illata mint egy Prada-nal,viszont az ár kategóriájában nagyon is hozza magát.Nekem két fajta van meg,egyiket se én vettem kaptam vagy nyertem.:D
A Girls' night out:nyertem egy régebbi nyereményjátékon.Itt tudtok róla olvasni.
Az illata tényleg bulis.Nem tudom megmondani lévén hogy nem értek hozzá hogy ilyen illatjegyek vannak benne,de engem olyan édes,de nem túl édesre emlékeztet.Úgy fogalmaznám hogy egy olyan csajra aki szeretne hódítani de nem nyomul,megvárja amíg hozzá mennek.És ez az illat a védjegye.Személyes véleményem szerint.:)
A first day in spring-t most kaptam húsvétra a barátomtól.Áradoztam róla hogy mennyire jó illat és megvette.Hát nem édes?:)Na ez már édesebb,kicsit hasonlít a Mell Merio parfümre(rossman saját márkája)Tegnap volt rajtam először,kicsit tavasziasabb hangulatom is lett lehet csak placebo  Mindenesetre nagyon tetszik.Erről a parfümről egy tavaszi réten futó lány jut az eszembe.(Mint az a bizonyos sampon reklám)Egyikből se használtam túl sokat.A tavaszból azért mert tegnap kaptam.:) A másikból meg azért mert nekem tényleg buli illat,és mivel kb, 2 alkalommal voltam bulizni így nem is nagyon tudtam elhasználni.Természetesen elfogom mert imádom az illatukat,de én szeretem az alkalomnak megfelelő parfümöt magamra fújni.Amit én éppen akkor jónak gondolok.:)Eléggé sok parfümöm van így van bőven miből válogatni.:)Esetleg szeretnétek egy olyan posztot ahol bemutatom a parfümjeimet?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése