2013. április 14., vasárnap

Nem csak a krémektől leszünk szépek!

A körmömmel  örök mizériám van.De olyan szinten hogy már nem is szeretem ha hosszú körmöm van,és ki van lakkozva.EDDIG! Most a hideg hónapokba folyamatosan szedtem a C vitamint és most kb 3 hete hogy nem szedem azt kell mondanom a körmeim olyan szépek lettek!Természetesen nem tökéletesek(nem is számítok ilyenre),de végre nem hajlanak le ha kicsit megnőlek.A legnagyobb gondom ez volt hogy amint nőttek pár centit máris behajoltak,letörtek,stb...Most már nem.Bár lemezesen még mindig jön föl de egyáltalán nem olyan vészesen mint előtte.Ami még nekem teljesen bevált az a citromos kéz dörzsölés. Nem csak az arcomon jó hanem a körmeimen is.Szedtem én hajra,körömre való csodagyógyszereket.Egyik se mutatta azt amit a C vitamin 2 hónap alatt.Illetve ha még extra dolgot akarok a körmeimre erősítés gyanánt akkor mézet kenek rájuk.Igen igen kenek mert nem szeretem magába a mézet.Ajánlom nektek.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése