2013. április 5., péntek

Voltál már szerelmes egy illatba?Én most lettem!:)

Amikor ránézel elsőnek arra gondolsz hogy hmm egyszerű de milyen is ő?Aztán közelebb mész, ránézel,megérzed az illatot...majd fogsz egy papírt és kipróbálod!Természetesen a mostani első szippantásra szerelembe esett parfümömről van szó! De te úr isten hogy mennyire finom!
Hogy ki ő? Nos bemutatom:)
Gucci by Flora Gardéniás(rózsaszín,csak azért fontos a szín mert többféle is kijött belőle)



Illatösszetétel: Körte, Vörös áfonya, Gardénia, Frangipani, Pacsuli, Barnacukor

fejjegy: körte, vörösáfonya - szívjegy: gardénia, frangipáni - alapjegy: pacsuli, barnacukor

Ami az igazság hogy nagyon drága nekem,nem szoktam ilyen drága parfümöket venni.Boltban a legnagyobb kiszerelés 30 000 FT. Hát kicsit húzós a legdrágább parfümöm 4500 ft és Bruno Banani volt bár azt is féláron vettem.De első szippantásra imádom.Annyira beleszerettem hogy lehet a kis kiszerelést megveszem.Ha viszont láttok erre az illatra jó akciót vagy netán nyereményjátékot akkor kérlek titeket mindenképp szóljatok!:)
Nektek van olyan parfüm vagy bármi más amibe egyből beleszeretettek?:)

2 megjegyzés:

  1. Én pont a héten találtam egy új potenciális kedvencet : Marc Jacobs - Daisy Eau So Fresh Sunshine

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyi illat tetszik:) Ha olcsóbb lenne vagy 20-t vennék:)

      Törlés