2014. szeptember 15., hétfő

Amikor megrekedsz.

Nagyon sokat gondolkoztam hogy folytassam-e a blogot.Megéri-e.Megéri teszteket írni? Fényképezni,időt áldozni rá? Megéri az egész? Mivel már sok olyan márkát használok ami otthon nem kapható,nem láttam értelmét. Megrekedtem.És a magánéletemben is volt egy kisebb sötét korszak. Most viszont úgy érzem hogy tudnám folytatni,és szeretném is. De még kell egy kis idő hogy talpra álljak,hogy újra én legyek az aki anno megírta a posztokat.Hogy ugyan olyan izgalommal töltősön el az egész folyamat mint régen. Ehhez még idő kell. Nem sok de idő kell. Viszont addig is..egy ismerősöm elkezdett egy regényt. Vállalná pár olvasom hogy egy részletet kitegyek belőle és véleményezi?   Nem szépség a témája sokkal komolyabb témákat boncolgat,de nem tudom kit érdekelne.Akit igen az jelentkezzen.
És köszönöm a várakozást!:)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon reméltem, hogy nem tűntél el végleg, örülök, hogy folytatod tovább :) Jöhet a regény is, szívesen olvasom mások munkáit.

    VálaszTörlés